Iskoristite savjetodavnu uslugu Službe za zapošljavanje dok tražite posao!

0
179

Već godinama unazad Služba za zapošljavanje pruža veliki broj usluga za unaprjeđenje stanja na tržištu rada kako nezaposlenim licima tako i poslodavcima. Uposlenici Službe trude se da sve usluge budu dostupne u najkraćem vremenskom roku, ali i ono što je vrlo važno da budu besplatne.

Suočeni s činjenicom da mnogi korisnici u Službu dolaze i više puta, oni nerijetko i ne znaju kakve sve pogodnosti mogu iskoristiti kako bi brže došli do ostvarenja svog cilja, a to je zaposlenje.

Prva adresa na koju se javljaju nezaposleni i poslodavci jesu općinski biroi za zapošljavanje, a to je i razlog zbog kojeg Služba ulaže napore u jačanje ljudskih kapaciteta u tim radnim jedinicama. Najveći dio radnog vremena savjetodavci u biroima provode u direktnom kontaktu sa nezaposlenim osobama i poslodavcima, te znaju njihove stvarne potrebe i mogu im najprije i najbolje pomoći.

Šefovi biroa i savjetodavci su ključni igrači u „utakmici“ posredovanja u zapošljavanju, zbog čega kroz primjere njihovog rada predstavljamo mogućnosti koje možete ostvariti u Službi, a ovaj tekst je nastavak predstavljanja i korištenja usluga kroz priče iz prakse.

Nakon Biroa za zapošljavanje Grada Tuzla, posjetili smo i kolege u Birou za zapošljavanje Kalesija. Svakodnevne usluge, za preko 7.000 registrovanih nezaposlenih na području Općine Kalesija, pruža naših pet kolega. Pored nezaposlenih, takođe, imaju dobru saradnju sa poslodavcima.

Krajem 2017. godine Biro je dobio i nove prostorije prilagođene bržem i efikasnijem radu. Odvojene su administrativne od savjetodavnih usluga što je smanjilo gužve i omogućilo više vremena za individualni rad sa klijentima. Prema riječima savjetodavca i šefa Biroa, Almedina Ibrahimovića, korisnici su zadovoljniji, ali i zaposlenicima je mnogo lakše obavljati svakodnevne poslove.

Biro KalesijaPored redovnog javljanja na evidenciju, izdavanja uvjerenja za nezaposlene i zahtjeva za posredovanje za firme u Birou se održavaju:

– info seminari za nezaposlene,
– izrađuju se individualni planovi zapošljavanja,
– radionice u Klubu za traženje posla za mlade nezaposlene,
– intervjui organizovani u ime poslodavca i
– redovno ažuriraju informacije na oglasnoj ploči u info zoni.

Za dobro obavljanje posla potrebna je dobra koordinacija, a da sve bude obavljeno na vrijeme i ispravno u Birou u Kalesiji zadužen je savjetodavac i šef, Almedin Ibrahimović. Već drugi put u tekstu pišemo savjetodavac i šef, razlog tome jeste što kolega Almedin obavlja poslove i jednog i drugog, ali to nije sve, on je takođe i voditelj Kluba za traženje posla i interni trener. Pored pružanja pomoći korisnicima usluga Službe, on svakodnevno radi na nadogradnji svojih vještina i sposobnosti. Njegov moto je pozitivan stav i cjeloživotno učenje. Almedin je, kako saznajemo, znao odgoditi odlazak na godišnji odmor kako bi otišao na neku edukaciju. Prošao je mnogo edukativnih radionica, certificirani je trener za mlade, ali i za kolege iz prakse. Obučio je mnogo mladih kako da koračaju tržištem rada, ali i mnogo kolega iz svoje Službe i službi drugih kantona.

U razgovoru sa kolegama u Birou kojim rukovodi, ali i sa njegovim nadređenim, te partnerima i klijentima saznali smo da je Ibrahimović profesionalan, da ima čvrst stav, te da je uvijek spreman pomoći.

Poruku kolegama savjetodavcima Almedin započinje citatom američkog autora motivacijskih knjiga, Roberta Colliera: “Uspjeh je zbir malih napora, ponavljanih iz dana u dan”, te nastavlja: „Specifičnost posla kojeg obavljamo postavlja pred nas imperativ da svakodnevno radimo na usavršavanju i nadogradnji naših znanja, vještina, kompetencija, te da budemo profesionalni i maksimalno posvećeni istom. Naime, da bi postigli uspjeh u poslu potrebno je da smo predani i odlučni, te da damo sve od sebe u obavljanju svakodnevnih aktivnosti“.

Njegovu preporuku za nezaposlene osobe ostavili smo za kraj teksta, a nadamo se da će i njih inspirisati kao što je nas razgovor sa Almedinom:

„Nezaposlene osobe trebale bi iskoristiti sve mogućnosti koje pruža Služba za zapošljavanje, ali i svaku priliku za sticanje novog iskustva odnosno za sticanje i usvajanje novih znanja i vještina, jer sve to u konačnici predstavlja korak naprijed ka ostvarenju vlastitih ciljeva. Pored toga, bitno je, bez obzira na probleme i prepreke, zadržati pozitivan stav jer on nam direktno povećava motivaciju i pomaže nam da se uprkos svim problemima i dalje nosimo hrabro sa svojom situacijom“.

www.szztk.ba

PODIJELI