back to top

Kako upravljati troškovima i povećati efikasnost poslovanja

Kako upravljati troškovima i povećati efikasnost poslovanja je vrlo bitno za svakoga ko ima u planu da otvori firmu kako nebi došlo do finansijske krize

Odlučili ste se da otvorite svoju firmu i početni trošak je gotovo neizbježan kojeg treba prihvatiti. Ali, kako stvari nebi izmakle kontroli svakako napravite početni poslovni plan kojeg ćete se pridržavati kako bi troškove držali pod kontrolom.

Važno je da znate, kada posao krene i kada vaša firma počne donositi novac, trebate voditi brigu o prihodima i troškovima vašeg poslovanja, kako nebi upali u finansijsku krizu.

kako upravljati troškovima i povećati efikasnost poslovanja
Kako upravljati troškovima i povećati efikasnost poslovanja

Savjeti za upravljanje troškovima

Za početak, sve rashode podijelite u grupe i svaki trošak svrstajte u neku grupu (čak i ako se radi samo o jednoj kafi mjesečno na račun firme). Vaš drugi korak jeste da napravite analizu koji rashodi su neophodni, a koje bi mogli smanjiti ili izbaciti. Također, budite oprezni kod ulaganja. Želite li uložiti u novi proizvod ili uslugu ili pak unaprijediti dosadašnji proizvod ili uslugu, trebate voditi računa o isplativosti uloga.

Pregovaranjem do veće uštede

Naučite pregovarati jer tako možete smanjiti svoje troškove, a pregovarati se može o svemu. Kao npr:  o cijenama dobavljača, terminima plaćanja pa čak i plaćama zaposlenika. 

Budite otvoreni i samopouzdani u pregovorima, fokusirajte se na stvari na koje sami možete uticati.  Svi su suočeni sa istim problemima i upravo zato pokušajte dogovoriti win-win situaciju koja će dobro funkcionirati za obje strane.

Dogovarajte sastanke putem ‘online’ kanala

Neophodno je da koristite online kanale kako bi poslovni sastanci, komunikacija sa zaposlenicima, klijentima, saradnicima i dobavljačima postala vaša dnevna rutina. A svakako važno je da se prilagodite trenutnoj promjeni. Zapamtite i ovo je vid uštede vaših troškova.

Kao i u svakom našem tekstu napominjemo koliko je važan digitalni marketing. Smanjite troškove marketinga ali ne morate ga ukinuti iz svog budžeta.  Umjesto toga, razmislite o pametnijem pristupu oglašavanja. Jedna od velikih prednosti digitalnog marketinga je što omogućuje jasan uvid u povrat uloženog novca i opravdanost troškova.

Imamo puno online alata kojima mjerite uspjeh kampanje

Podsjećamo, digitalni marketing vam jasno pokazuje koliko vas košta da privučete potencijalnog korisnika na web stranicu odnosno da ga pretvorite u novog kupca. Ovakvi podaci su ključni za planiranje kasnijih marketinških aktivnosti i mogu vam donijeti značajne uštede.

Targetirajte ciljanu publiku

Želite smanjiti troškove marketinga i usmjeriti ga na kampanje za koje mislite da će dati rezultata, onda je pravo vrijeme da počnete targetirati ciljanu publiku. Ono vam može uštedjeti novac i najbolji je način za stvaranje bolje interacije za sa potncijalnim kupcima. Svakako, targetiranje ciljane publike vam je i važno da dođete do korisnika koji su zaista zainteresirani za vaše proizvode i usluge.

Takođe, iskoristite potencijal društvenih mreža. Facebook vam omogućava napredno selektiranje ciljane publike, što znači da možete još jednostavnije i učinkovitije pronaći potencijalne klijente, promovirati svoje oglase ljudima u neposrednoj blizini ili na tačno određenoj lokaciji.

kako upravljati troškovima
Kako upravljati troškovima

Ako ste u mogućnosti organizirajte rad od kuće

Pandemija koronavirusa je najbolje pokazala efikasnost rada od kuće.  Ovakav način rada može vam i dugoročno uštedjeti još novca. Uz to, pruža vam veću mogućnost angažiranja pravih osoba na odgovarajućim poslovnima i projektima, koje mogu biti i van mjesta vašeg poslovanja.

I za kraj izrađujte planove za idućih nekoliko sedmica, a tek nakon toga za idući mjesec. Budite spremni prilagođavati ih i mijenjati na vrijeme te pametno smanjivati troškove.

MOŽDA TE ZANIMA