Biznis vijestiSuzana Tihi-Babić: Ulažemo značajne napore da naši zaposlenici budu sretni i zadovoljni

Suzana Tihi-Babić: Ulažemo značajne napore da naši zaposlenici budu sretni i zadovoljni

Razgovarali smo sa Suzanom Tihi-Babić, Direktorom Odjela Upravljanja ljudskim resursima Addiko banke Sarajevo, o poslovnim projektima koji su im u fokusu za naredni period, prednostima Addiko banke…

Addiko banka Sarajevo pod ovim imenom, i kao dio Addiko Grupacije, na bosanskohercegovačkom tržištu djeluje petu godinu zaredom, nudeći i promovirajući straightforward pristup bankarstvu, što je prilično neuobičajen pristup, kako na lokalnom, tako i na regionalnom tržištu. Njihov cilj je osigurati jasno i jednostavno bankarstvo. Ističu da su sposobni, predani i stručni da ključne proizvode i usluge Banke pružaju na najjednostavniji način. Fokusiraju se na bitno i radije manje stvari rade perfektno, nego više toga korektno. Naglašavaju da to znači da su im bitni samo ključni proizvodi koji klijentima pružaju najveću vrijednost, te da su efikasni i usmjeravaju svoju energiju u praktičnost i udobnost za klijenta. U komunikaciji je Addiko banka jednostavna, i koristi najjednostavnije termine za svoje proizvode i procedure kako bi osigurala da ju svi jednako razumiju. Dakle, po mnogočemu je riječ o posebnoj banci na bosanskohercegovačkom tržištu.

Prva ste banka u Bosni i Hercegovini s certifikatom Poslodavac Partner (CEP-om). Koje su ključne prednosti Addiko banke kao poslodavca i što za vas kao banku znači ovo priznanje?

Izuzetno smo ponosni što smo prvi u bankarskom sektoru dobili certifikat Poslodavac partner i time potvrdili kvalitetu našeg pristupa ljudima. Doživljavamo ovo priznanje kao potvrdu naših višegodišnjih napora da budemo drugačiji i bolji. Naš pristup je, barem kada ga definiramo, vrlo jednostavan. On u suštini glasi da su ljudi početak i kraj svega, o njima ovisi i strategija i rezultati i cjelokupno poslovanje. Samo sretni i zadovoljni zaposlenici mogu uspješno raditi na dobrobiti kompanije u kojoj rade. Iako ovo u teoriji zvuči jednostavno i lako, u praksi je to mnogo teže provesti. Ipak, ulažemo značajne napore da naši zaposlenici budu sretni i zadovoljni na svom radnom mjestu i da nas doživljavaju kao partnera na kojeg se mogu osloniti u svakom trenutku.

Što biste savjetovali potencijalnim kandidatima za posao u Addiko banci? Koje su neke ključne karakteristike koje uvijek tražite kod kandidata kada zapošljavate?

Kada biramo buduće kolegice ili kolege važno nam je da se naše organizacijske vrijednosti podudaraju s vrijednostima kandidata. Pored toga što kandidat treba posjedovati tražena funkcionalna znanja i vještine, od ključne je važnosti, rekla bih, presudno, integritet i karakter. Iskustvo nam govori da one koji žele naučiti možete razvijati, a da je, nažalost, problem s integritetom, neprihvatljivim stavovima i karakterom najčešće teško rješiv.

Potencijalnim kandidatima bih savjetovala da budu iskreni na intervjuu, da se pripreme za razgovor na način da barem osnovne informacije javno dostupne o kompaniji znaju. Tražimo kandidate koji su odgovorni, spremni na suradnju i efikasno izvršavaju zadatke.

Kao tvrtka posvećujete puno pažnje promicanju dobrobiti zaposlenika. Možete li nam reći nešto više o vašim inicijativama iz tog područja te objasniti kako osiguravate dobrobit zaposlenika u ovim pandemijskim uvjetima?

Zaštita i zdravlje zaposlenika je naš apsolutni prioritet. Konkretno, u ovim pandemijskim uvjetima poduzeli smo odmah na početku sve moguće aktivnosti u smislu nabavke pregrada od pleksiglasa za kolege u podružnicama, zaštitne maske, rukavice, dezinfekcijska sredstva, timovi su radili u smjenama, skraćivali smo radno vrijeme – ukratko prilagođavali se epidemiološkoj situaciji.

Kolegama koje rade u centrali Banke omogućen je rad od kuće s ciljem minimiziranja rizika zaraze. Intenzivirali smo komunikaciju putem maila zajedno s kolegama iz Korporativnih komunikacija s ciljem pravovremene informiranosti, ali smo pripremali i dosta motivirajućeg i zabavnog sadržaja da olakšamo kolegama ovaj izazovni period. S obzirom da ova COVID-19 situacija nosi i svoj rizik u psihološkom smislu, angažiramo smo i niz predavanja psihologa i drugih stručnjaka što je izazvalo veoma pozitivnu reakciju zaposlenih. Kolegama u podružnicama smo omogućili zdrave obroke i napitke, a kolegama koji su nažalost oboljeli od COVIDA-19 smo dostavljali zdrave poklone.

Na koje ste HR projekte iz protekle godine najviše ponosni, a koji su se pokazali kao najizazovniji? Što će vam, kao HR odjelu, biti u fokusu u 2021. i što smatrate da će ove godine biti najveći izazovi za HR odjele generalno?

Protekla godina je bila godina u kojoj su se svi planovi promijenili i godina u kojoj smo preispitali svoju sposobnost prilagođavanja promjenama i upravljanje u kriznim situacijama. Ne bih izdvojila nijedan projekt, rekla bih da sam najponosnija na čitav tim Addiko Banke jer smo uspjeli u tim izvanrednim okolnostima održati sve poslovne aktivnosti, biti na raspolaganju našim klijentima, a mi u HR timu na raspolaganju našim zaposlenicima.

U 2021. imamo niz aktivnosti, godina je počela uspješnim završetkom certificiranja za Poslodavac Partner, nastavljamo s programom Internog transfera znanja, generalno ćemo se ove godine fokusirati na aktivnosti treninga i razvoja, pri kraju smo ciklusa upravljanja učinkom, ukoliko nam epidemiološka situacija dopusti, planiramo još niz aktivnosti kojima ćemo dodatno ojačati timski rad i komunikaciju.

A kada su u pitanju izazovi za HR odjele, generalno rekla bih da je to organizacija rada i komunikacija o uvjetima rada od kuće, digitalizacija, privlačenje i zadržavanje talenata i employer branding.

U kojem smjeru mislite da će se HR razvijati u budućnosti? Koje su neke ključne promjene koje biste u sljedećih par godina očekivali u načinima rada i u načinima upravljanja zaposlenicima?

Promjene su već počele i očekujem nastavak i u sljedećim godinama u smislu organizacije rada od kuće, fleksibilnosti, agilnosti, poslodavci će se i dalje truditi da kreiraju najbolje „iskustvo zaposlenika“, da privuku i zadrže najbolje talente, vodit će se sve više računa o mentalnom zdravlju zaposlenih, ono što mene posebno raduje jedan novi leadership, koji trebamo i mi u HR podržavamo i razvijati. Dodatno, očekujem i snažniju ulogu HR kao business partnera generalno.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Mirko
Mirkohttps://tnt.ba
Mirko je autor mnogih članaka na yep.ba portalu za mlade. Iskusni je "digitalni" poduzetnik pa njegove savjete vrijedi pročitati

MOŽDA TE ZANIMA

Supported by TNT Grupacija spot_img