Biznis u doba korone! 3 neobične ideje

-

Biznis u doba korone za mnoge inovativne poduzetnike cvijeta. Šeširi protiv pljuvanja i pročišćivači zraka koji neutraliziraju virus.

Mnoge kompanije kompanije pronalaze kreativne načine kako zaraditi u jeku epidemije novog koronavirusa, koja je već prouzrokovala krah međunarodnog tržišta, pogodivši avioprijevoz, filmsku industriju i lokalno poduzetništvo.

Više od 100.000 osoba je zaraženo u najmanje 124 države i teritorija svijeta. Proizvođači sredstava za dezinfekciju i platforme za rad od kuće profitirali su od novonastale situacije.

Također, pojedine manje tvrtke nastoje iskoristiti neobične poslovne prilike koje je omogućilo širenje virusa iz Wuhana.

Neke od njih promoviraju svoje proizvode kao direktnu vezu s ovim virusom, dok drugi tvrde da su potrošači sami uvidjeli značaj njihovih proizvoda, među kojima su pročišćivači zraka, roboti, pa i šeširi protiv pljuvanja.

Baš kao i zaštitne maske, određeni proizvodi koji nisu prvobitno namijenjeni zdravstvenim radnicima mogu biti od velike pomoći u borbi protiv širenja zaraze.

Biznis u doba korone! 3 neobične ideje

Roboti koji promovišu biznis u doba korone

Roboti se u nekim slučajevima koriste kako ne bi moralo doći do direktnog kontakta između bolničkog osoblja i pacijenata, na primjer, pri davanju lijekova.

S druge strane, američka tvrtka Promobot je nedavno poslala svoj stroj na Times Square u New Yorku da ispita imaju li prolaznici simptome koji bi nagovijestili da su zaraženi.

U jednom trenutku, robot je navodno dijelio i jednokratne zaštitne maske, usprkos molbi tamošnjih vlasti da ih ne uzimaju osobe koje su zdrave.

Epidemija novog koronavirusa mogla bi i potaknuti kompanije da ranije uvedu automatizaciju u područjima poslovanja gdje je to moguće.

Prema pojedinim navodima, kompanije čiji je rad većinom automatiziran manje su podložne poteškoćama u radu, prenosi Vox.

Pročišćivači zraka

Nekolicina kompanija kritizirana je zbog netočnih tvrdnji da njihovi pročišćivači neutraliziraju novi koronavirus, a slično se događalo i 2003. kada se pojavio SARS, također soj koronavirusa.

Tako kompanija Airpura reklamira svoje aparate kao sposobne ukloniti koronavirus iz zraka. Slično tvrde i predstavnici kompanije Molekule, koji su uvjereni da njihovi proizvodi mogu uništiti virus. Cijena njihovih pročišćivača se, inače, kreće od 712 eura.

Prednosti ovih aparata svakako postoje, osobito u zdravstvenim ustanovama, ali nema dokaza da mogu pomoći pojedincima u borbi protiv koronavirusa.

Čitači tjelesne temperature

Tehnologija očitavanja tjelesne temperature na daljinu ističe se kao jedan od odgovora na epidemiju, jer bi se tako moglo utvrditi ima li netko groznicu.

Ovakva tehnologija već je u primjeni u Kini i budi zanimanje i u drugim zemljama.

Preuzimanje sadržaja

Preuzimanje sadržaja je dozvoljeno samo uz dodavanje link na yep.ba unutar preuzetog članka. Hvala.

Podijeli s prijateljima

Možda vas zanima

Šta je SEO optimizacija i zašto je važna?

Sigurno ste svi već nekoliko stotina puta čuli ili negdje vidjeli da se skraćenica “SEO“ često spominje, i to u kombinaciji sa riječju “optimizacija“....

Kako upravljati troškovima i povećati efikasnost poslovanja

Kako upravljati troškovima i povećati efikasnost poslovanja je vrlo bitno za svakoga ko ima u planu da otvori firmu kako nebi došlo do finansijske...

Pokretanje vlastitog biznisa je lakše uz ovih 5 vještina!

Pokretanje vlastitog biznisa - Jedan od najboljih načina kako da povećate vaša primanja i sebi omogućite tranziciju u samostalni biznis jeste pokretanje malog biznisa...
Biznis u doba korone! 3 neobične ideje