Biznis u doba korone! 3 neobične ideje

-

Biznis u doba korone za mnoge inovativne poduzetnike cvijeta. Šeširi protiv pljuvanja i pročišćivači zraka koji neutraliziraju virus.

Mnoge kompanije kompanije pronalaze kreativne načine kako zaraditi u jeku epidemije novog koronavirusa, koja je već prouzrokovala krah međunarodnog tržišta, pogodivši avioprijevoz, filmsku industriju i lokalno poduzetništvo.

Više od 100.000 osoba je zaraženo u najmanje 124 države i teritorija svijeta. Proizvođači sredstava za dezinfekciju i platforme za rad od kuće profitirali su od novonastale situacije.

Također, pojedine manje tvrtke nastoje iskoristiti neobične poslovne prilike koje je omogućilo širenje virusa iz Wuhana.

Neke od njih promoviraju svoje proizvode kao direktnu vezu s ovim virusom, dok drugi tvrde da su potrošači sami uvidjeli značaj njihovih proizvoda, među kojima su pročišćivači zraka, roboti, pa i šeširi protiv pljuvanja.

Baš kao i zaštitne maske, određeni proizvodi koji nisu prvobitno namijenjeni zdravstvenim radnicima mogu biti od velike pomoći u borbi protiv širenja zaraze.

Biznis u doba korone! 3 neobične ideje
Biznis u doba korone! 3 neobične ideje 2

Roboti koji promovišu biznis u doba korone

Roboti se u nekim slučajevima koriste kako ne bi moralo doći do direktnog kontakta između bolničkog osoblja i pacijenata, na primjer, pri davanju lijekova.

S druge strane, američka tvrtka Promobot je nedavno poslala svoj stroj na Times Square u New Yorku da ispita imaju li prolaznici simptome koji bi nagovijestili da su zaraženi.

U jednom trenutku, robot je navodno dijelio i jednokratne zaštitne maske, usprkos molbi tamošnjih vlasti da ih ne uzimaju osobe koje su zdrave.

Epidemija novog koronavirusa mogla bi i potaknuti kompanije da ranije uvedu automatizaciju u područjima poslovanja gdje je to moguće.

Prema pojedinim navodima, kompanije čiji je rad većinom automatiziran manje su podložne poteškoćama u radu, prenosi Vox.

Pročišćivači zraka

Nekolicina kompanija kritizirana je zbog netočnih tvrdnji da njihovi pročišćivači neutraliziraju novi koronavirus, a slično se događalo i 2003. kada se pojavio SARS, također soj koronavirusa.

Tako kompanija Airpura reklamira svoje aparate kao sposobne ukloniti koronavirus iz zraka. Slično tvrde i predstavnici kompanije Molekule, koji su uvjereni da njihovi proizvodi mogu uništiti virus. Cijena njihovih pročišćivača se, inače, kreće od 712 eura.

Prednosti ovih aparata svakako postoje, osobito u zdravstvenim ustanovama, ali nema dokaza da mogu pomoći pojedincima u borbi protiv koronavirusa.

Čitači tjelesne temperature

Tehnologija očitavanja tjelesne temperature na daljinu ističe se kao jedan od odgovora na epidemiju, jer bi se tako moglo utvrditi ima li netko groznicu. Ovakva tehnologija već je u primjeni u Kini i budi zanimanje i u drugim zemljama. Ako imate biznis ideje koje biste podijelili s drugima javite nam se.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

spot_img

Možda vas zanima