back to top

Biznis u vrijeme korone

Biznis u vrijeme korone i haos koji je izazvala pandemija virusa korona, dovela je, između ostalog, do toga da su kompanije širom planete prinuđene da preispitaju budžete za marketing u 2020. godini – navodi Faris Biogradlić, osnivač i direktor agencija za digitalni marketing Paradox Media iz Sarajeva.

Naime, u trenutnoj postavci stvari, bilo je potrebno brzo (ali i oprezno) reagovati i usvojiti drugačiju strategiju, koja će biti u stanju da odgovori na nove poslovne izazove u trenutnoj situaciju, koja će, čini se, još dugo potrajati.

Sada su svi na internetu i društvenim mrežama

– Ovaj potez podrazumijeva da se, prije svega, najveći dio spomenutog budžeta dodijeli online marketingu i vrlo brzo se ispostavilo da je prelazak na ovaj model bio pravo rješenje za nastavak uspješnog poslovanja ogromnog broja kompanija. Ukratko, zbog cijele situacije, većina ljudi je kod kuće i svi su na internetu, a posebno na društvenim mrežama  – navodi Biogradlić.

Ako niste sigurni u sve finansije vašeg poslovanja koriste ovaj pdv kalkulator prilikom svake kupovine materijala ili robe za vaš posao.

Da su njegove riječi tačne, dokazuje i činjenica da se Paradox Media online marketingom uspješno bavi već pola decenije, a da se broj klijenata ove agencije povećao za trećinu od izbijanja pandemije.

biznis u vrijeme korone
Biznis u vrijeme korone

– Glavna prednost digitalnog i online marketinga je u tome što se on može primijeniti univerzalno i njegovi rezultati su mjerljivi.

Sada je pravo vrijeme da preispitate vaše aktuelne marketinške kampanje, ali i osmislite nove. Zašto? Pa, ovo je postala odlična prilika da vas ljudi pronađu na internetu, da ojačate online prisustvo vaše kompanije i da istovremeno pojačate aktivnosti koje će vam donijeti nove potencijalne klijenate ili će vam povećati prodaju putem interneta – dodaje Biogradlić.

Reagujte prije konkurencije

Njegov savjet je da se kompanije na vrijeme fokusiraju na online i digitalni marketing, prije nego što aktuelna situcija sa korona virusom ostavi nepopravljive posljedice po poslovanje.

– Čak su i najveći skeptici, koji su godinama bili pobornici tradicionalnog načina oglašavanja, pružili šansu online marketingu. Rezultati su ih brzo uvjerili da je to bila ispravna odluka.

Takođe, shvatili su da im online i digitalni marketing mogu dati značajnu prednost u odnosu na konkurenciju, koja možda nije tako brzo odreagovala. Ne bi bilo dobro da se nađete među ovima posljednjima – zaključuje Biogradlić.

Bez obzira da li se radio o poslu online ili tradicionalnom poslu morate naučiti kako napisati CV, a to možete naučiti na web portalu poslovne.com.

MOŽDA TE ZANIMA