back to top

Digitalni marketing trendovi u doba pandemije i post-pandemije

COVID 19 pandemija je velikom brzinom pogodila ljude širom svijeta.

Postoje mnogi digitalni marketing trendovi u doba pandemije i post-pandemijeKada je panika počela,kao rezultat, mnogi biznisi su morali zatvoriti svoja vrata, otpustiti zaposlene, ili se prilagoditi novim zakonskim mjerama lockdown-a širom svijeta.

Agencije za rad i zapošljavanje Bosne i Hercegovine je objavila podatak da je zaključno s mjesecom majom 2020. godine u Bosni i Hercegovini bilo registrovano 421.747 nezaposlenih osoba.

Trend se nije popravio ni početkom 2021. godine, međutim oni biznisi koji su ostali u igri, i bore se za tržište i održavanje prodaje, te unapređenja svoga poslovanja su se, bez obzira na turbulencije, prilagodili da budu fleksibilniji, da odluke donose ubrzano, i postanu mnogo kreativniji.

Jedna od osnovnih grešaka preduzetnika u doba pandemije COVID 19 jeste ta što su, nakon potrebe da smanje troškove kompanije, kako bi se osigurao najmanji mogući gubitak, odlučili da prvo režu troškove marketinga, ne primjećujući da „novo normalno“ znači da se potrošači sve više prebacuju na online platforme i da tamo u potpunosti mijenjaju svoje načine ponašanja u vidu odabira brendova, kupovine i povezivanja s proizvodima koji ih zanimaju.

Covid 19 pandemija je pokazala da sve više i više ljudi traži proizvode i usluge online, da je online poručivanje u znatnom rastu, da digitalni marketing sve više i više postaje „must have“ većine biznisa i da ukoliko se ne predvide trendovi u digitalnom marketingu i u skladu s njima na vrijeme reaguje,  opstanak kompanija, posebno startup biznisa i malih i srednjih preduzeća će biti ugrožena.

Digitalni marketing se mijenja iz dana u dan, a posebno nakon situacije kakva je svjetska pandemija. U nastavku pročitajte koji su to najaktuelniji trendovi u 2021. godini koje bi svaki biznis trebao uzeti u obzir kako bi zadržao trenutne kupce, generirao više prometa, novih potencijalnih kupaca i profita. Najznačajniji su odabrani u skladu s pretpostavkom da će se isti moći  ispratiti u Bosni i Hercegovini:

digitalni marketing trendovi
Koji su digitalni marketing trendovi?

Inkluzivni digitalni marketing

Iako decenijama različiti, milenijalce, kao i generaciju X povezuje jedna jako važna stvar koja se reflektuje na njihove odluke o biranju brenda kojem vjeruju. 2018. godine Shutter stock je uradio istraživanje o tome kako oglašavanje i marketing vizualiziraju naša uvjerenje o onome što je ispravno u svijetu.

Također,  marketinške kampanje koje ne reflektuju stereotipe povezane s različitostima svakog pojedinca, mogu da kreiraju i oblikuju našu privrženost brendu.

Različitosti koje je potrebno da svaka digitalna kampanja uzme u obzir su:

  • dob
  • izgled
  • etnička pripadnost
  • rasa
  • nacionalnost
  • spol i seksualnost
  • vjerska pripadnost
  • zdravlje i invalidnost
  • socioekonomski status
  • i još mnogo toga

Mnogo je primjera u kojima su velike svjetske kompanije trpjele velike osude od strane potrošača, i gubitke radi zanemarivanja neke od ovih različitosti u svojim kampanja.

Jedan od primjera jeste i kompanija Uber, koja je više puta kroz svoje marketinške aktivnosti, ali i poslovnu kulturu, pokazala neravnopravnost prema ženama širom svijeta. Brojna su istraživanja koja pokazuju da potrošači donose odluke o kupovini i reaguju na kampanje koje prikazuju bilo koju vrstu inkluzije i različitosti u društvu.

digitalni marketing trendovi u doba pandemije i post-pandemije
Digitalni marketing trendovi u doba pandemije i post-pandemije

Benefiti inkluzivnog digitalnog marketinga

Ljudi su ti koji osjećaju, dosadile su im tradicionalne reklame koje nemaju emocije, sada više nego ikada ranije, a uzrokovano ponajviše panedmijom korona virusa i lockdownim-a, ljudi su bliže jedni drugima, emotivniji, ranjiviji, obazriviji, s jasno izgrađenim prioritetima i životnim stavovima.

Baš zato, u budućnosti, treba sagledati brojne benefite inkluzivnog marketinga poput toga da s njim:

  • dolazite do većeg broja ljudi i potencijalnih potrošača
  • gradite odnos povjerenja i dubljeg razumijevanja s potrošačima i potencijalnim potrošačima
  • gradite poštovanje i prepoznatljivost brenda
  • i na kraju ostvarujete veći broj konverzija/kupovina
poslovne ideje u bih
Digitalni marketing trendovi u doba pandemije i post-pandemije

Najbolji primjer šta u digitalnom svijetu može donijeti jedna inkluzivna kampanja jeste kampanja Love Has No Labels koja je generirala više od 1 bilion medijskih impresija, prvi video kampanje je pregledan više od 160 miliona puta, donijela je 2.7 miliona posjeta na webstranicu, više od 1000 storia je podijeljeno na web stranici, više od 30.000 hashtagova je kreirano što je rezultiralo 110 miliona potencijalnih impresija.

Preporuka

MOŽDA TE ZANIMA