back to top

YEP inkubator poslovnih ideja: Wool Carpet – visoki kvalitet sa potpisom Made in BiH

Wool Carpet poslovni je poduhvat mladog preduzetnika Bahrudina Bojčića koji se bavi ručnom izradom unikatnih vunenih tepiha, tapiserija i ćilima, sa dimenzijama, dezenom  i oblikom po želji kupca te sa potpisom Made in BiH.

Ovaj preduzetnik hercegovačkih korijena smatra da je preduzetnički duh u prirodi Hercegovcima. S tim u vezi, i ranije je vodio različite biznise, a jedan od njih bio je i rad s vunom. Analizirajući tržište naše zemlje došao je do zaključka o pokretanju proizvodnje vunenih tepiha visoke kvalitete. Formirao je brend Wool Carpet koji je za kratko vrijeme osvojio srca kupaca u BiH i regionu.

Na svom preduzetničkom putu, prijavio se i prošao preduzetničku obuku u okviru  YEP inkubatora poslovnih ideja 2018. godine kojeg su zajednički realizirali Projekat zapošljavanja mladih (YEP) koji se provodi uz podršku Švicarske agencije za razvoj i saradnju i Vlada Kantona Sarajevo. Ovaj mladi preduzetnik navodi da mu je posebno od pomoći bila obuka i podrška koju je dobio kroz YEP Inkubator poslovnih ideja čije je preduzetničke module obuke prošao i time razvio nova znanja iz oblasti vođenja biznisa te proširio mrežu poslovnih kontakata. Svakako veliku pomoć su pružili i profesori Ekonomskog fakulteta u Sarajevu , jer nisu štedjeli svoje znanje iz oblasti prava, markentinga, računovodstava i drugih teoretskih stvari neophodnih za uspješno vođenje biznisa u ovom vremenu.

Na pitanje zašto se odlučio baš za tu vrstu biznisa, ovaj mladi preduzetnik navodi da kvaliteta proizvoda uvijek zauzima visoko mjesto u kriterijima kupaca. Želio je ponuditi proizvod koji svojim karakteristikama može zadovoljiti i najzahtijevnije kupce. Čini se da je u tome uspio. Od 2018. do danas već iza sebe ima stotine zadovoljnih kupaca.

yep inkubator poslovnih ideja: wool carpet – visoki kvalitet sa potpisom made in bih

Kako navodi, tržište se sve više, individualno, prilagođava kupcima. To znači da sve veći broj kupaca želi tepihe i staze koji će dimenzijama, oblikom i vlastitim dizajnom uklopiti se u stambeni prostor. Koliko se tržište prilagođava govori i činjenica da ponekad s kupcima razmatra i nekoliko različitih nijansi jedne boje koja će biti korištena u izradi tepiha kupca.

Dakle, posvećenost kupcu kao glavnom sagovorniku  kroz kvalitet i individualan pristup bili su samo neki od motiva za pokretanje ove vrste biznisa.

U početku su razvijali ručno taftovane tepihe. Radi se o ručnoj mašinskoj obradi tepiha u kojoj se slaže “linija po linija“ i nastaje tepih. Ilustracije radi, za jedan prosječan kvadrat vunenog tepiha uradi se i do stotinutrideset hiljada uboda što dovoljno govori o kvaliteti proizvoda.

Postepeno su uvodili i druge proizvode poput ručno taftovanih staza i dječijih tepiha, ručno čvoranih vunenih tepiha i ručno rađenih kožnih tepiha.

yep inkubator poslovnih ideja: wool carpet – visoki kvalitet sa potpisom made in bih

Posebna pogodnost je i usluga koju su razvili za pravna lica a u okviru koje nudi široku lepezu proizvoda od izrade tepiha za hotelske sobe, aule, predvorja do opremanja poslovnih prostora, kancelarija i sl.

Dobavljači igraju važnu ulogu u proizvodnji bilo kojeg proizvoda pa tako i tepiha. Bojčićevi dobavljači su provjereni partneri s dugogodišnjim iskustvom. „Trudimo se da sve repromaterijale koje koristimo u našoj proizvodnji kupujemo  na domaćem tržištu. Time pomažemo domaću proizvodnju i pravimo zaokružen sistem kojem s ponosom možemo dodijeliti slogan “Made in B&H/ Proizvedeno u BiH“ ističe Bojčić.

Vezano za izazove sa kojima se sureće navodi „Pronalazak kvalificirane radne snage čini se kao značajan izazov u našem poslu. Naravno, situacija nije nimalo bolja ni u drugim branšama gdje se sve više osjeti općenito nedostatak radne snage, a posebno kvalificirane. Mi se trudimo da našim uposlenicima prenesemo najbolje prakse i stečena znanja. Vrlo je važno da s druge strane, tj. strane potencijalnog zaposlenika imate osobu željnu usvajanja novih znanja i vještina. Time se proces značajno unapređuje i poboljšava.“

Kao kompanija koja je pravovremeno prepoznala značaj digitalnog pristupa kupcima kreirali su i sistem prodaje posredstvom društvenih mreža i web stranice. Time su značajno olakšali kupcima da iz udobnosti vlastitog doma mogu poručiti tepihe željenih dezena, oblika i dimenzija.

Pandemija virusa COVID-19 imala je određeni negativan uticaj u smanjenu broja kupaca koji su fizički mogli doći do sjedišta ove kompanije i u direktnom kontaktu izabrati željeni tepih, ali su u Wool Carpetu to prevazišli korištenjem  digitalnih kanala komunikacije putem kojih su ostvarene narudžbe kupaca.

yep inkubator poslovnih ideja: wool carpet – visoki kvalitet sa potpisom made in bih

Ponudu tepiha i ostale proizvode iz asortimana Wool Carpet možete pogledati i naručiti putem slijedećih kontakata:  

Wool Carpet web:  www.woolcarpet.eu

Wool Carpet FB: Wool Carpet

Wool Carpet tel: 061590222

Projekat zapošljavanja mladih (YEP) koji podržava Vlada Švicarske u partnerstvu sa više od 30 lokalnih zajednica (općine, gradovi i kantoni) razvio je program za razvoj poslovnih poduhvata pod nazivom YEP inkubator poslovnih ideja. U okviru YEP inkubatora poslovnih ideja je samo u 2018.godini pokrenuto preko 100 biznisa. Podršku mladim preduzetnicima nastavlja Investicijska fondacija IMPAKT. 

MOŽDA TE ZANIMA