Google vidi veliki potencijal u digitalnom audio oglašavanju

-

Google je digitalno audio oglašavanje, brzo-rastući medij oglašavanja, uvrstio u svoju ponudu za marketingaše i izdavače.

Uz svoju DV360 platformu, Google na svoje tržište dodaje i sekciju zvuka, predstavljajući nove opcije i alate za lakše kreiranje audio oglasa.

Izdavači će sada moći prodavati audio oglase programski Google Exchange-om, kroz Ad Manager.

Google forsira svoju ponudu audio oglasa za kupovinu i prodaju, dok medij istovremeno raste. Nova ponuda je aktuelna, jer odrasli u SAD-u, po prvi put 2020. godine provode više vremena slušajući digitalni audio nego radio, a očekuje se da će taj jaz sljedeće godine dodatno porasti.

Dodatno, očekuje se da će domaća oglašivačka potrošnja za podcaste dostići vrtoglavih 782 miliona dolara do kraja godine, a do 2022.godine taj broj će rasti do 1,3 milijarde dolara

Neki od partnera Googla, poput Spotifyja i iHearta već imaju ponude oglasa i tržišta za samostalno posluživanje usluge. Na pitanje da li su Googleovi proizvodi konkurentni, glasnogovornica kaže da većina izdavača radi sa više dobavljača istovremeno, kako bi dobili što bolju ponudu.

„Nova ponuda omogućava izdavačima da razviju strategije unakrsne monetizacije preko njihovog audio, video i displey sadržaja,“ rekla je Carol Walport, produkt menadžerica za Google Ad Manager.

Google je također predstavio Audio Mixer, besplatni alat za marketingaše, i dodatak je njihovom proizvodu Brand Lift alatu za objedinjavanje mjerenja u audio, video i YouTube kampanjama.

Zbog činjenice da Google širi pristup programskom audio inventaru i objedinjuje mjerenja pod ‘jednim krovom’, marketingaši sa slabijom kupovnom moći će smatrati ove ponude jako privlačnim. Za male i srednje klijente ili agencije, kažu da je ova ponuda „zaista od pomoći.“

Preuzimanje sadržaja

Preuzimanje sadržaja je dozvoljeno samo uz dodavanje link na yep.ba unutar preuzetog članka. Hvala.

Podijeli s prijateljima

Možda vas zanima

Alem Lolić za Media Daily – Posao koji stagnira je posao koji propada

Krenulo je iz Travnika, pa se proširilo na Zenicu i Tuzlu, a ovih dana i na Sarajevo. I to ne s jednim već odmah...

Radiostanica.ba novi direktorij domaćih radio stanica!

Radiostanica.ba je web portal koji vam omogućava slušanje raznih radijskih sadržaja iz zemalja s Balkana. Osim slušanja radijskih stanica, možete čitati zanimljive vijesti vezane...

Viber stickeri – Cool alat za promociju biznisa

Viber stickeri su super promotivno sredstvo ako živite u BiH. Postoji li u vašem okruženju osoba koja nikada nije čula za Viber? Bez obzira da li...
Google vidi veliki potencijal u digitalnom audio oglašavanju