Instagram je trenutno jedna od najpopularnijih i najaktivnijih društvenih mreža na svijetu i sada je pravo vrijeme da pokrenete vaš osobni Instagram profil ili profil vaše firme.
Instagram marketing može biti besplatan (da, dobro ste pročitali), a osim toga doseg objava je znatno bolji od Facebook stranica, piše yep.ba
U ovom tekstu možete pročitati sve o tome kako povećati broj followera na Instagramu, te neke savjete vezane uz vođenje Instagram profila.
Što je Instagram
Ukoliko imate manje od 30 godina vjerujem da vam je ovo pitanje apsurdno i da mislite da ne postoje ljudi koji neznaju što je ova društvena mreža, no iznenadili biste se.
Upravo zbog toga što većina ljudi koji još nisu prisutni na Instagramu, ni neznaju što je ova društvena mreža. Stoga, veoma je važno da prije svega saznaju o čemu se ovdje radi.
Instagram je besplatna društvena mreža koja se temelji na objavljivanju slika i videa. Na ovoj društvenoj mreži to je glavni sadržaj i ne postoje dosadne objave statusa, jer slika govori 1000 riječi. Bitno je napomenuti da je mreža u vlasništvu Facebooka, koji ga je kupio davne 2012. godine za milijardu $.
Instagram trenutno ima više od milijardu aktivnih korisnika, te je jedna od najpopularnijih društvenih mreža na svijetu. Velika prednost je to što u odnosu na Facebook vaše objave vide svi vaši pratitelji.
Aktivnost pratitelja na ovoj društvenoj mreži puno bolja od Facebook-a i svi vaši pratitelji vide svaku vašu objavu. Na Facebooku je s druge strane pomoću raznih algoritama doseg objava smanjen i zahtjeva se plaćanje oglasa kako bi svaki vaš pratitelj na naslovnici vidio vaše objave.
Najviše korisnika Instagrama je mlađe od 35 godina
Iako je Instagram društvena mreža sa veoma aktivnim korisnicima i društvena mreža sa odličnim odazivom pratitelja na objave, nije pogodan za reklamiranje svakog biznisa. Većina Instagram korisnika mlađa je od 35 godina (čak njih 71%), stoga su idealna publika za sve što vole mladi. ?
Ukoliko se vaše poslovanje bavi sa stvarima koje koriste ili zanimaju stariju publiku, tada je Facebook i dalje broj jedan, ali i LinkedIn o kojem sam detaljnije pisao u tekstu: 5 savjeta za besplatan LinkedIn marketing.
Instagram marketing savjeti
Kroz ovih nekoliko savjeta saznajte na koji način krenuti sa Instagram profilom, te kako doći do novih pratioca na Instagramu.
Uredite Instagram profil
Uvijek tupim i uvijek ću tupiti da je najvažnije pravilno urediti profil na svakoj društvenoj mreži. Kao i kada ste prvi puta susreli nekoga, prvi dojam je stvoren jedino na osnovu onog što vidite – izgleda.
Ista stvar je i sa Instagram profilom, jer svatko tko ga posjeti prvi dojam stvara na osnovu profilne fotografije, opisa i slika koje su objavljene. Stoga, vrlo je važno vremena posvetiti kako bi profil ostavio pozitivan prvi dojam na korisnika i u konačnici ga “natjerao” da vas folluje.
Plan marketinga za profil
Kao i na svakoj društvenoj mreži, za besplatan marketing potrebno je vršiti interakciju sa drugim korisnicima.
To naravno ne bi trebali biti random korisnici, već korisnici sa kojima dijelite iste interese. Prije nego što krenete sa radom na profilu, potrebno je razraditi plan gradnje profila.
Pronađite nekoliko profila slične tematike i većeg broja pratioca (od 10-30k) i proučite da li su to uistinu pravi pratioci ili botovi. Kada ustanovite da su profili aktivni, da imaju toliko pratioca i velik broj lajkova na fotografijama, tada ste spremni za sljedeći korak, a to je:
Interakcija sa korisnicima na Instagramu
Za svakog korisnika koji je zapratio vaš profil ili lajkao/komentirao fotografiju dolazi vam obavijest.
Kroz ovu rečenicu vjerujem da ste odmah shvatili na koji način možete besplatno vršiti Instagram marketing vašeg profila, a to je upravo interakcija sa korisnicima. Pratite profile koji prate profile slične vama, ostavljajte kvalitetne komentare na profilima u istoj tematici, te lajkajte fotografije korisnicima.
Za svaku interakciju korisnik će dobiti obavijest i ukoliko je vaš profil primamljiv, zasigurno će vas zapratiti.
Osim toga nakon čitanja kvalitetnog komentara vezanog uz objavu, mnogi će baciti oko tko je napisao komentar i na taj način zapratiti vaš profil ukoliko je kvalitetan.
Redovna objava kvalitetnog sadržaja
1-3 kvalitetne objave dnevno donesti će vam puno koristi. Uvijek se fokusirajte na kvalitetu, a ne na kvantitetu.
Upravo zbog toga što vaši pratioci vide svaku vašu objavu, može doći do toga da ukoliko ih previše spamate sa nekvalitetnim objavama odprate vaš profil. To zasigurno ne želite, stoga se fokusirajte na kvalitetu.
Osim same fotografije ili videa, u opisu možete ostaviti mini blog-post na kojemu ćete detaljnije opisati fotografiju. Tu dolazimo i do jedne veoma bitne stvari koja vam može pomoći, a to su:
Instagram marketing i hashtagovi
Hashtag je pojam ispred kojeg stoji oznaka ljestva (#) i koji služi za sortiranje objava na nekoj društvenoj mreži. Primjer je Instagram hashtag #nature, gdje ćete vidjeti samo objave vezane uz prirodu i na taj način možete svoje objave sortirati sa hashtagovima.
Izbjegavajte korištenje hashtagova #follow4follow ili #like4like, jer na taj način dobivate aktivnost na vašoj objavi ili profilu, no ti ljudi vam nisu od nikakve koristi i najčešće su botovi. Fokusirajte se na korištenje pravih hashtagova koji su vezani uz fotografiju ili profil.
Instagram oglasi, botovi za profile…
Ima tu još dosta stvari koje bih mogao nabrajati i objašnjavati vezanih uz Instagram marketing, no ovim tekstom ciljam publiku koja nije detaljno upoznata sa ovom društvenom mrežom. Kroz neke naredne tekstove na ovom blogu detaljnije ću se posvetiti malo naprednijim stvarim, stoga se pretplatite na newsletter i budite prvi koji će saznati kada se objavi novi tekst na blogu!
Instagram postaje jedna od glavnih društvenih mreža…
I zasigurno bi je svako poslovanje trebalo imati. Budući da broji više od milijardu aktivnih korisnika, spada u jedne od najjaktivnijih društvenih mreža.
Uz to odličan doseg objava koje se pojavljuju svim pratiocima i mogućnost besplatnog marketinga uz interakciju sa korisnicima samo su neke od stvari zbog kojih biste trebali početi koristiti Instagram.