Izrada logotipa za firme

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -

Logotip ostavljaju vizuelni efekt koji podsjeća kupce da, pa … postojiš! Ti i tvoj brend! Drugim riječima, logotipi mogu stvoriti snažne vizuelne asocijacije na posao. To pomaže kupcima da imaju na umu tvoj brend, a ako još nemate logo, neophodna je izrada logotipa za firme.

Razmisli o brendovima poput Nikea ili McDonaldsa, čiji su logotipi toliko sveprisutni da ih se odmah može prepoznati sa ili bez da njihovo ime piše. Nije neka novina da je logo dobar dio identiteta tvog brenda.

Zbog čega je važan logotip?

Preko logotipa upoznaješ ljude sa svojim brendom. Uspješan logotip je više od pola posla, samim tim uspješan logo je simbol po kojem tvoj brend postaje prepoznatljiv. Izrada logotipa nije jednostavna i trebali biste posao prepustiti profesionalcima, koji će vaše želje pretvoriti u djela.

Logo može biti slika, tekst ili njihova kombinacija. Logo je zaštitni znak; na primjer, IBM ili NASA. Neke marke odabiru sliku ili simbol kao svoj logotip. Apple ili Target primjeri su piktografskih logotipa. Napokon, neki odluče koristiti kombinaciju slike i teksta za svoj logotip, poput Adobea. Logotipi su prilika da budu jedinstveni i zaista pomognu vašem brendu da se istakne. Kada biraš dizajn logotipa, razmisli o efektu koji će imati na tvoju željenu publiku.

izrada logotipa za firme
Grafički dizajn

Kakva bi trebala biti izrada logotipa?

Kvalitetna izrada logotipa te izdvaja od tvoje konkurencije. Možda je najtemeljnija funkcija logotipa davanje tvom brendu ili kompaniji jedinstvene oznake koja te razlikuje od ostalih kompanije.

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -

To je posebno važno ako vaše poslovanje ima konkurenciju (što čini 99,9% njih). Prije nego što napraviš logotip za svoju kompaniju, trebaš prvo istražiti tržište. Istraži svoju konkurenciju kako bi na osnovu toga mogao biti unikatan i prepoznatljiv.

Sad kad znamo koja je funkcija logotipa, bacimo se na novi sektor. Sektor zvani izrada logotipa, od čega su napravljeni isti? Da li je sastojak  zvjezdana prašina, čips od čokolade, reciklirane društvene igre?

Jako blizu, ali ne sasvim!

Iako nema tačnog odgovora na ovo pitanje, možemo proći kroz određene elemente koje zahtjeva izrada logotipa. Prije nego što započneš s dizajniranjem, razmisli o namjeri svog logotipa. Šta želiš poručiti tim logom o svom brendu? Zatim razmisli o alatima sa kojim želiš raditi. Hoće li tvoj logotip biti samo tekstualni ili će sadržati neku sliku?

Pa tako bitne komponente u izradi logotipa su:

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -

-Tipografija (tekstualni dio-slovo,riječ ili cijeli naziv kompanije)

-Slika (Tipografiju ponekad prate simboli ili ikone. Oni mogu biti reprezentativni ili sastavljeni od apstraktnih geometrijskih elemenata. U određenim slučajevima logotipi uključuju i ukrasne elemente kao što su crtež ili vizuelne interpunkcije – poput malih zvjezdica ili isprekidanih linija – koji ne moraju stvoriti određenu, samostalnu sliku.)

– Boja (Pored forme dolazi boja. Logotipi mogu biti crno-bijeli, jednobojni ili raznobojni. )

-Kontekst( U nekim slučajevima logotip se definiše i kontekstom u kojem se koristi.

Statički ili dinamički elementi

  • Statični logotip – onaj koji izgleda isto svuda.
  • Dinamični logotip – onaj koji se mijenja u zavisnosti od konteksta.

Jako bitna, a pri tome nepomenuta stvar,koja igra veliku ulogu u izradi logotipa, je grafički dizajn tvrtke Vendi. Prva jako bitna stvar je prije svega što te posavjetuju, nakon što dobiju više informacija kakav logotip treba tvoj brend.

Zatim tim dizajnera razmijeni ideje kako dizajnirati tvoj logotip i kako ga učiniti posebnim. Onda počinje rad sa konceptom, izrada, dovršavanje dok ne bude u potpunosti spreman za ispis na pregled. Nakon potvrde koncepta, dobijaš sve potrebne datoteke. Sve segmente pa i grafički dizajn tvrtke Vendi uzima u obzir pri izradi logotipa. I najbitnija stvar drže se dogovorenih rokova.

- Tekst se nastavlja nakon oglasa -
- Oglašavanje -