Primjer dobre prakse eksterne komunikacije: Mjesečni bilten i FB stranica Zavoda za zapošljavanje Brčko distrikta BiH

0
1165

Menadžment Zavoda za zapošljavanje Brčko distrikta nastavlja sa izdavanjem mjesečnih informativnih biltena koji sadrže sve relavantne informacije o planiranim aktivnim mjerama zapošljavanja kao i statistički pregled stanja evidencija. 

U decembarskom biltenu je također predstavljen YEP kalendar koji sadrži uspješne priče nekada nezaposlenih osoba; predstavljene su lične priče mladih osoba koje su učestvovale u raznim programima kako bi se što bolje pripremili u potrazi za poslom a samim time i za tržište rada. 

Aktivno traženje posla i lični anagažman je jedini način kako nezaposlena licu u relativno kratkom roku mogu naći zaposlenje, a uloga savjetodavaca i korištenje aktivnih mjera zapošljavanja mogu poslužiti samo kao podrška u tom procesu. Na primjer u Brčkom jenedavno otvoren Klub za traženje posla i do početka januara 2017. godine u ovu aktivnu mjeru bilo je uključeno 25 nezaposlenih mladih osoba, od kojih je 5 već našlo zaposlenje. 

Pored mjesečnog biltena, Zavod za zapošljavanje Brčko distrikta je pokrenuo i zvaničnu Facebook stranicu: https://www.facebook.com/zzzbrcko/, na kojoj redovno objavljuje otvorene oglase koji bi mogli biti od interesa za lica koja se nalaze na evidenciji, pored oglasa plasiraju se i informacije o drugim projektima u koje je Zavod uključen kao što je organizovanje besplatnih kurseva za nezaposlena lica iz raznih oblasti kao što je razvoj i pisanje biznis planova, engleski jezik itd. Dodatno se na FB stranici Zavoda mogu pronaći informacije o mogućnostima stipendiranja, volontiranja i drugih mogućnosti kroz koje mlada nezaposlena osoba može steći određeno iskustvo i nove vještine. 

PODIJELI